divendres, 31 de maig del 2013

Els temps de Sara -

Podríem utilitzar molts adjectius per a qualificar aquesta historia i sens dubte que la majoria serien positius. Per a mi uns dels millors llibres que m’he llegit enguany.

Pot ser, que al llegir el resum del llibre no et cride l’atenció, però des del primer moment que comences la lectura et quedes totalment enganxat a aquesta. És un llibre de l’actualitat ja que parla sobre temes del present, és a dir, joventut, enamoraments, festa, tot i que també la connexió que té amb el passat li dona un pessiguet especial.

La vida de Sara no serà fàcil, complir els 16 anys no suposarà tant sols un any més sinó que la seva vida canviarà per complet. Es portadora d’un gen que la farà especial i que no serà fàcil d’acceptar, però des del primer instant plantejarà la seva vida d’una altra manera. El narrador ens involucrarà en la seva vida, en la relació amb l’Alex, els seus pares, el dia a dia, i tots aquestes vivències farà que no tingues ganes d’acabar la història. La Sara aprofita cada instant de cada situació, per que sap que algun dia serà l’últim. El personatge de la jove és admirable.


És un llibre que no m’esperava que m’agradara de la manera que ho ha fet. L’únic que canviaria de la lectura seria el final, ja que esperes saber-ne més i et deixa un poc en la mel als llavis. Llevat d’aquest fet, és un molt bon llibre que de segur que agradarà a la majoria de la classe i que et farà plantejar-te moltes coses. 

2 comentaris:

  1. Sols dir-te, que quan et vaig veure llegir aquest llibre, et vas apegar a ell, et vas enganxar fins que te'l vas acabar, i aixó vol dir alguna cosa, com per exemple que es un bon llibre i que deu valdre la pena llegir-se'l. Sobre el que tu m'has contat es un llibre que et dona ganes de seguir llegint-lo, encara que el final es un poc fluix. M'encantaria aquest estiu llegir-me'l i poder disfrutar tant com tu ho vas fer. M'ha agradat molt la teva manera d'explicar el llibre, d'expressar el que et transmet el llibre, i sobretot la teva manera de disfrutar llegint. Enhorabona Maria!

    ResponElimina
  2. Quan et vaig veure llegint aquest llibre, em va cridar molt l'atenció les ganes que posaves en acabar-te'l. Deu ser un llibre interessant ja que com has dit, tracta temes de l'actualitat que nosaltres mateixa vivim cada dia i de segur que et vas veure reflexada d'alguna manera en la protagonista. Com pot canviar la vida en poc temps ens ajuda a tenir més maduresa i a veure les coses d'una altra manera. Enhorabona!

    ResponElimina