diumenge, 5 de maig del 2013

Mirall Trencat-Part 1

Per a començar aquest llibre no m'ha causat la mateixa impressió que els anteriors llibre que he llegit, aquest es una mica mes avorrit que els altres. Data del any 1974 i no ha rebut ningun premi a diferencia d'Aloma (altra obra de Mercè Rodoreda). També cal dir que sols es una part del llibre, es a dir, fins que no finalitze la novel·la no podré dir si de veritat m'ha agradat o no. Encara així continue la meua lectura i destaque que l'argument es interessant.
Succeix a Barcelona en l'epoca de la guerra civil, com la plaça del diamant que anteriorment vaig llegir. No volguera desvetllar res del llibre, fins al moment el llibre m'ha resultat confús i embolicat. Espere que el que estic llegint canvie perquè sinó ho fa em resultara complicat llegir-lo ja que no resulta molt interessant. De moment la primera part no es recomanable, veurem el que passa al final del llibre.

1 comentari:

  1. Dani.
    Bon post tot i que jo diria que una mica curt.
    El contingut està be perque barrejes la história amb algun pensament teu sobre el llibre , però crec que l'argument no és més important que la opinió personal i jo haguera publicat més la meua opinio sobre el llibre .

    ResponElimina