dimecres, 23 de gener del 2013

La llibertat en flames - Josep Penadés


Aquest llibre se’m va fer dur de llegir, el principi me’l vaig veure costera amunt. Per poder seguir-li el fil me’l vaig tindre que llegir en molta paciència, fins i tot vaig estar a punt de deixar-me’l de costat, però a la fi li vaig trobar sentit. Realment, vaig decidir llegir-me’l per que l’autor es el nostre professor Josep Penadés.

Em va afectar molt quan me’l vaig llegir, per que em recordava a tots els incendis que havien passat feia poc a la vall d’Albaida , a la nostra terra, i em feia pensar en quan m’indignava tant de veure que tot s’esfumava per culpa del foc. Un foc causat per alguna persona per poder construir alguna cosa la qual s’havia denegat davant d’una proposició amb la resposta de que hi havia una serra, la nostra serra i que això no es tocava per construir ninguna instal•lació.

Es una història divertida per que participen tant les persones com els animals, i les persones no penses que son molt majors, son nens petits que intenten salvar una serra. Es interessant quan li agafes el fil.
Aquest llibre li’l recomane a tota aquella persona que també s’ ha indignat davant aquestes injustícies i davant d’aquests incendis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada