dilluns, 28 de gener del 2013

Pell de pruna, requenanadalma


Aquest llibre està escrit per un dels nostres professors i la temàtica que tracta és la sexualitat. Va guanyar el premi de Literatura Eròtica de la Vall d’Albaida i crec que el factor que la portat a fer-ho és el llenguatge amb el que escriu. Sol utilitzar vulgarismes, i fa que la lectura siga més fàcil i cridanera per als joves.

 El protagonista de Pell de Pruna és un jove professor que, poc a poc, va contant-nos la seva vida sexual i totes les seves experiències, inclús la seva primera vegada. També acaba enamorant-se de la professora de religió i de seguida es posen a viure junts i totes les seves aventures. L’escena més interessant per a mi, és amb ella, la de la fotocopiadora. Sempre havia sigut un xicot amb sort amb les dones i aquesta situació el porta a tindre imaginacions sexuals amb més de tres dones en un dia. És tant el límit d’aquesta passió per el sexe que acabarà amb una alumna i fent sexe a través del xat.

M’agrada molt aquest llibre, ja que des del primer moment t’enganxa i no el soltes fins que no l’acabes. En tot moment el llibre es centra en una sola cosa, el sexe, i a través d’aquest com gira el món. De vegades és tanta aquesta passió per aquest que penses que el protagonista està boig. Admire l’ imaginació de l’autor per escriure cada escena i cada detall, fa que el llibre no es faça pesat. I també m’agrada la forma en que descriu cada detall, com utilitza per a cada moment una paraula diferent i no sol repetir-les, té un vocabulari molt extens.
És el primer llibre eròtic que me llegit i no esta mal, sols que de vegades semblava un poc increïble la vida sexual de Silveri. Crec que a molts els agradaria semblar-li. 

2 comentaris:

  1. Jo ja m'habia llegit aquest llibre i he de dir que has fet una descripció molt acurada i bona, les dos coincidim amb l'idea que tenim sobre el llibre. Aquest llibre m'ha recordat a una sèrie de llibres "eròtics" que s'acaben de fer molt famosos i m'agradaria recomanarte'l si volgueres seguir amb aquest tipus de lectura, "50 ombres de Grey".

    ResponElimina
  2. Exel·lent comentari el que has fet sobre aquest llibre. Tinc gran curiositat per veure com escriu el meu professor, el vocabulari que utilitza. I una de les coses que m'ha cridat l'atenció sobre el que as dit, es l'ús dels vulgarismes, cosa que fa que siga més fàcil de llegir, i almenys als joves ens enganxa més. També vull veure l'imaginació que posa a les coses i la manera que ho explica tot. Serà un dels proxims llibres que em llegiré. Enhorabona Maria per aquest comentari!

    ResponElimina