diumenge, 3 de març del 2013

Assassinat adormit-Agatha Christie.


Aquest llibre conta la intrigant història de la senyoreta Gwenda Reed, una dona recent casada am Giles. Aquesta viatjarà a Anglaterra on buscarà casa per als dos. Allí troba una casa que de seguida i resulta acollidora, Hillside, però quan es fica a viure allí comença a tindre sensacions extranyes i alguna espècie de visions o records li venen al cap, records sobre un assasinat en aquella casa. Poc a poc amb l'ajuda del seu marit i de Miss Marple conseguiran esbrinar el gran misteri que s'amaga darrere aquesta història.


Aquest llibre m'ha impactat, ja que Agatha Christie, com en tots els seus llibres, consegueix que t'engaxes i no pugues deixar el llibre fins al final ja que manté el suspens durant tota l'obra fins a deixarte un final amb un desenllaç inseperat.

El que més m'ha agradat d'assassinat adormit es que no es fa pesat, ja que la narració es fresca i àgil però et descriu els personatges a la perfecció.

Assassinat adormit es pot relacionar en moltes novel·les, ja que la estructura de les novel·les de misteri no resulta molt canviant, però a pesar d'això sempre son sorprenents. També pots vore la pel·licula, basada en aquest llibre.

Recomane aquest llibre a tots els amants del misteri ja que no els defraudarà com no ha fet mai aquesta autora, i vos assegure que no vos deixarà indiferent.

1 comentari:

  1. Jo també m'he llegit aquest llibre, i m'ha agradat moltíssim la descripció que ha fet Marta sobre aquest llibre i la seua autora. No sabia que hi havia una película basada en aquest llibre. seria bastant interesant veure-la.

    ResponElimina