dilluns, 4 de març del 2013

Pell de Pruna- Joan Olivares


Silveri, el protagonista del llibre, es un xic jove que després d'aprovar unes oposicions el destinen a un institut de secundaria. Ja en l'institut te moltes aventures amoroses tant amb alumnes com en professores, a més ens conta la seua primera relació sexual.

Poc a poc s'enamora de la professora de religió i de seguida es posen a viure junts, detallant-nos cadascuna de les seves aventures.

Aquest llibre m'ha resultat molt fàcil de llegir, per que utilitza un llenguatge col·loquial, molt vulgar, i a més m'ha sigut molt entretingut.

Realment es la meua primera novel·la eròtica, i m'ha paregut interessant i divertida. Tenia ganes de llegir-ne alguna i al final m'he decidit amb aquesta, a part de per que me l'havien recomanat, també per que l'autor es el nostre professor de matemàtiques Joan Olivares.

El que no m'acaba d'agradar es que tracta a la dona com a una persona sense sentiments, i com un joguet, sols per al que li interessa. Per tenir sexe quan com i on ell vol. I això deixa en evidència a totes les dones en general.
El recomane a tot aquell que sigui novençà amb les novel·les eròtiques, ja que li agradarà llegir-la, i a tothom, a partir dels 16 anys.
Es llig molt de pressa així es que no crec que ningú tingui ningun problema en entendre’l, a més com he dit abans utilitza un llenguatge molt col·loquial, “d’anar per casa” que es diu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada