dilluns, 4 de març del 2013

EL TEMPS DE SARA - Lucía Arenas


Sara una xiqueta que acaba de cumplir 16 anys, una nit se’n va amb les seues amigues de sopar per a celebrar el seu aniversari. Allí coneixeran a tres xics, i un d’ells, Àlex, es convertirá en un gran amor per a ella. Tot pareix que li vaja perfecte, fins que un dia el seu pare li confessa un secret de la seua família, li parla d’un gen que tenen de més molt especial, aquest gen el que provoca a partir dels 16 anys es que el trasllada anys enrrere. El gen de Sara és molt fort i la trasllada des de l’any 2012 fins a l’any 1527. Al principi aquests viatges només duren hores, però poc a poc el temps s’allarga fins que se’n vaja per sempre a la Gandia de l’any 1527. A Sara li costa molt ocultar aquest secret, ja que sempre té que contar mentides a la seva mare, a les seues amigues o a Àlex diguen on es trobava. Al final decideix contar-ho, va fer falta que la vejeren desapareixer només deixant la seva roba per a que no hi hagueren més dubtes.
A Sara l’única cosa bona que li provoquen aquests viatges són que per fi coneix a la seva àvia, mare del seu pare, ja que ella va desapareixer molt abans de que nasquera Sara per a quedar-se per sempre a l’any 1527.
Aquest novel•la escrita per Lucía Arenas Pastor de Benignànim, m’ha agradat molt. Una amiga meua me l’ha va recomanar i em digué que segur m’agradava moltíssim, i de fet no s’ha enganyat. Recomane a tots que si tingueu ocasió que llegiu aquest llibre. És molt entretingut i no es fa gens pesat.

1 comentari:

  1. Aquest llibre tracta una història fantàstica prou interessant, m'ha agradat la descripció feta i per supost m'ha animat a llegir-lo. M'agraden aquest tipus de novel.les on es veu el dificil que es mantindre un secret sense que ningú s'asabente. No tinc cap dubte que serà una història molt apasionant que de segur llegiré.

    ResponElimina