diumenge, 2 de juny del 2013

Cróniques de la veritat oculta.

Bé com no vaig a fer-vos un resum de totes les historietes que hi ha al llibre, començaré aquest comentari partint de la idea que Pere Calders plasma al conte “Cada u del seu ofici”. Al menys la idea que a mi m’ha semblat i que jo he volgut interpretar. Particularment no es el conte que més m’ha agradat però m’ha incitat a elaborar aquest escrit, o aquest rotllo i vomitar-lo ací. El que m’ha transmès aquest conte és la importància que te en la vida d’una persona la motivació per continuar vivint-la, actualment som víctimes d’una societat , les característiques de la qual no vaig a descriure ara,  d’una concepció de vida, que ens provoca depressions, el famós estrés, i moltres altres “malalties”  que no detecten els nostres ulls. La qüestió es que d’alguna manera estem acostumats a viure, a aguantar tota la pressió, i a tragar tot el que ens tiren, val feu-ho, assegureu-vos un futur... Però eviteu sobreviure sols, quin sentit te tot açò, si passem els nostres dies de tal manera? (vivint amb preocupació constant, podríem dir-hi). Doncs bé jo vos anime a que penseu un poc que aneu a fer en el temps que dure la vostra existència, insignificant, per cert. Que perseguiu el vostre somni, gaudint del camí, i el dia que hagueu arribat, havent abans esforçant-se , si, peró havent disfrutat, repeteixo. No us pareu a pensar en els diners, en els aifons ni res d’això, per que arribarà el dia,  en que es preguntareu qui sou i que feu en aquesta dimensió. 

1 comentari:

  1. M’ha agradat com comences el comentari ja que parteixes d’una idea ben clara però m’hagués agradat que ens digueres mes sobre perquè no t’ha agradat aquest llibre ja que seguidament ens parles d’un significant prou interessant, la motivació d’una persona per a continuar amb la seua vida a pesar dels problemes que et pots trobar en aquesta. Seguidament volia contradir-te en una de les coses que dius al comentari, “vida insignificant”, ja que no trobe que la nostra vida sigui insignificant, tan sols deguem trobar el motius per la qual aquesta sigui vertaderament important.

    ResponElimina