dimarts, 4 de juny del 2013

DIES DE VEREMA. Joan Olivares.

Aquesta novel.la eròtica tracta la història de dues parelles que es troben treballant a Missena ja que es la temporada de verema. Manel, membre d'una de les parelles contracta a l'altra parella, els lloga i viuen a la mateixa casa, i un dia despres de treballar van a ca el tio Cento, que els conta històries eròtiques i demés, Manel es fixa en Marina, dona de Felip, i comença a desitjar compartir alguna cosa mes que paraules amb ella.
A partir d'ahi aquesta història cobrara vida, contant els embolics entre les parelles, els intents d'intercanvis de parelles, els desitjos de cadascun, i les fantasies que aconsegueixen complir.

He llegit aquesta novel.la ja que també em vaig llegir ''Pell de pruna'', i al vore el llenguatge i com de ràpid es podia llegir, a més de com t'engantxa no ho vaig dubtar. Pell de pruna em va pareixer més amena, en aquest llibre Joan utilitza un to més elevat però tampoc molt exagerat, em va resultar molt amena de llegir.

Es la primera vegada aquest any que llig aquest tipus de noveles i m'ha resultat un punt de vista nou, ja que la lectura en ve de resultar ''excitant'' es més divertida, entretinguda, més com un tipus d'anècdotes fetes per a distraure i agradar.

2 comentaris:

  1. Vespres de verema pareix un llibre molt interessant, i m'agradaria llegir-me'l, ja que l'altre llibre eròtic de l'autor hem va agradar molt. Com tu dius, aquestos llibres son molt entretinguts ja que narren anècdotes i,a més a més, són llibres molt fàcils de llegir. També, com tu be has dit, es un nou tipus de gènere que mai havia llegit, són tipus de vista nou i històries fetes per a que aparega en el lector la curiositat sexual.

    ResponElimina
  2. Aquest es tracta d'un dels llibres pendents que tinc per a llegir-me aquest estiu ja que, després d'haver-me llegit un llibre eròtic del mateix autor, anomenat Pell de pruna, hem vaig quedar molt interessada per aquest nou gènere eròtic, que com ben bé dius, la seua lectura resulta agradable i entretinguda.
    Respecte al que descrius en el teu comentari, aquest llibre mostra una nova trama plena d'erotisme i misteri, aquest aspecte encara m'ha causat més ganes de llegir-me'l. Molt bon post Marta!

    ResponElimina