dilluns, 3 de juny del 2013

Qui és el de la foto?

Com ha ultim llibre he elegit el de "Qui és el de la foto?", ja que me'l havíen recomanat  perque era enganxós i no massa complicat de llegir... I la veritat és que fàcil de llegir si que m'ha resultat, però, aixó d'enganxós la veritat es que no massa..
El llibre contava la història de Hannah, una adolescent de 16 anys, que està revisant les fotos de la seva festa d'aniversari quan troba que una fotografia en particular presenta una caracteristica especial...
Apareix una espècie de sombra, o talvolta fantasma darrere d'ella.
Hannah i la seva millor amiga comencen una peculiar investigació per tal d'averiguar aquell misteriós personatge qui era, ja que ni l'havien convidat a la festa ni l'havíen vist mai.
Amb l'ajuda d'avi , germà, amics i algun parentesc llunyà que coneixen en plena invesrigació, consegueixen averiguar qui era i perquè estava allí..
Desde el meu punt de vista, aquest es un llibre de misteri però jo el definiria com a un misteri adolescent.
L'anomene adolescent ja que la trama no es massa misteriosa, irreal i per a adolescents.
Com de normal no hem llig llibres de misteri, ja que si puc triar , aquest tema l'evite, he decidit provar avore i sí, ja ho tinc clar..No és lo meu el misteri!
La lectura d'aquest llibre resulta fàcil , ja que l'escriptora utilitza un llenguatge bastant col·loquial, i un vocabulari no força difícil. Per tant es pot llegir ràpidament i el recomane a tot aquell que li agrade el misteri i tinga unes poquetes ganes de llegir per plaer ja que aquest era l'ultim llibre per al blog de valencià!

1 comentari:

  1. Pareix tindre una història interesant, però pel que dius no sembla enganxar el que pareixía, però l'argument es molt intrigant. No m'has convençut del tot, ja que a pesar de llegir-se ràpid deuria ser engantxant així que no esta en la meua llista de llibres per a llegir.

    ResponElimina