dimarts, 5 de febrer del 2013

La llibertat en flames -Josep Penadés



Vaig començar a llegir aquest llibre sols perque Josep Penadés es el nostre profesor, i ja que no tenia idea de quin llibre llegirme doncs vaig agafar aquest.


En aquest llibre es conta una historia de dos pobles menuts, Somací i Noseon, en la qual l’alcalde de Somací intentarà destruir tot el bosc sols per poder augmentar la seva riquesa, fet que farà que animals del bosc amb l’ajuda deLynx l’Aventurer i Marieta Floreta impedisquen que aquest succés ocorrega cuan tot el bosc es crema.. pero finalment conseguirán salvar-lo.

Aquest llibre em va costar molt de començar, hi havia molta descripció , no roin pero si molt extensa, pero poc a poc vaig anar agafant-me al text, fins que vaig aplegar a la part on es vol destruir el bosc i la primera imatge q em va vindre al cap va ser la de la serra d’agullent, aquell 6 de setembre, una nit interminable.. pero aquest llibre ma fet reflexionar i recordar que la serra es nostra i no puguem permetre que ningu la destruisca i menys un grup com Iberdrola sols per diners…

El llibre esta molt divertit, pero la pijor part es recordar els sucesos de l’incendi de la nostra serra

2 comentaris:

  1. Trobe aquest llibre un conte molt divertit amb un sentit moralitzador molt clar, que a més és tracta d'un fet actual i recent que ocorre al nostre entorn, la desforestació.
    M'ha agradat molt la relació que has fet amb les nostres serres cremades, que com bé has dit, són nostres.
    Tractant-se d'un fet que es troba als nostres ulls, és a dir, una realitat, m'ha entrat goig de llegirme'l i més encara tractant-se el fet de que l'autor de l'obra és el nostre tutor!

    ResponElimina