dijous, 21 de febrer del 2013

Mirall trencat (2 part)


Personalment, la segona part d'aquest llibre m'ha decepcionat un poc, i comparant-la amb la primera he de dir que crec que és un llibre que ha anat de més a menys.

Durant la segona meitat del llibre, s'hi representa un poc més els sentiments, emocions i formes d'actuar dels personatges, cosa que tal vegada et permet relacionar, segons la forma de ser, els diversos personatges que  intervenen.
Una cosa que m'ha cridat l'atenció, son les diverses morts i el sentit tràgic que va donant l'autora a mesura que avança el llibre, encara que aquestes morts a mi m'han fet seguir amb ganes de llegir el llibre, ja que no sabia que podia passar en qualsevol moment.

També cal destacar, l'importància de la torre, ja que és una de les poques coses que no desapareixen al llarg de l'obra, i que també representa de certa manera el procés evolutiu de la familia amb el seu deteriorament.
Encara que el llibre es pot resumir parlant sobre l'últim capítol, ja que l'aparició de la rata i la seua mort tràgica, defineix el final decepcionant i la decadència de la familia Valldaura- Farriols.

El llibre en general m'ha resultat prou avorrit, encara que està més causat per la forma d'escriure de l'autora que per la trama del llibre, ja que utitlitza excesivament la descripció.

1 comentari:

  1. En general, la meua opinió sobre el llibre és molt pareguda a la teva excepte d'una cosa que m'ha semblat curiós, ja que és tot el contrari. Jo pense que la causa de que em resultara pesat de llegir és que canvia moltes vegades d'història i de personatges la qual cosa et fa pedre un poc el fil de la història i el que la fa interessant és les descripcions detallades perquè així pots adintrarte més en el que està passant.

    ResponElimina