diumenge, 3 de febrer del 2013

PELL DE PRUNA


He elegit aquest llibre perque mai havia llegit un llibre erotic i tenia curiositat de llegir algún d’aquest tipo i, a més a més, l’autor es el meu professor de matemàtiques, Joan Olivares.
Es un llibre, el qual l’autor gasta en vocabulari cuotidià i vulgar que fa que’l llibre siga més entretingut i no es faja pesat de llegir.

Tot comenta a València, quan Silveri, un jove uapot i estudiant, fa les opocions i l’envien a un institut. Allí tindra moltes “relacions” amoroses, amb tot tipus de gent, profesores,alumnes… la veritat, té prou d’èxit amb les dones.
Doncs, jo pense que Silveri no pot tindre una relació fixa amb una xica, ja que baix el meu punt de vista es un xic al qual li agraden molt les dones.

Es un llibre prou interesant i entretingut, facilet de llegir i mai et canses de llegir-lo.

2 comentaris:

  1. Llegint aquest post de la meua companya Arantxa, m'han entrat ganes de llegir-me Perll de Pruna.
    Per què al igual que ella, jo tampoc he llegit mai un llibre eròtic. Per una part em te igual, però per l'altra tinc un poc d'intriga per saber com esciuren. A més també es el meu professor de matemàtiques i si m'he llegit el de Josep Penadès, el de Joan OPlivares també deuria de llegir-me'l.

    ResponElimina
  2. Em pareix que és un llibre interessant i a més pense que el tema del qual tracta està present en la actualitat, ja que s'han donat casos de mestres que tenen relacions amb alumnes. A més, està el tema de la infidelitat que és molt freqüent i veiem casos dia a dia, o inclús de vegades, som els protagonistes de la infidelitat. Al igual que tu, tinc una gran intriga per veure com escriu Joan i llegir un llibre eròtic, així que el teu post m'ha servit de recomanació per a llegir-me'l.

    ResponElimina