dijous, 28 de febrer del 2013

Pell de Pruna. "Joan Olivares"


Doncs m’he llegit aquest llibre, perqué tenía curiositat per conéixer la manera d’escriure per part del nostre professor de matemàtiques “Joan Olivares”, ser publicat al 2008 i va guanyar el premi la Vall d’Albaida de narrativa erótica.
Aquesta novel·la m’ha resultat molt fácil de llegir, ja que utilitza un llenguatge molt típic del valenciá, i ens conta amb gaire detalls cada escena erótica, per tant  ens mostra una gran facilitat a l’hora de compendre’l.

Respecte al tema jo diría que tracta sobre un xic anomenat “Silveri”, el qual després de traure’s les oposicions es posa a treballar en un institut de secundària com a professor. Allí aquest manté unes relacions amoroses amb alumnes i professores, aquest sols pensa amb el seu propi interés, per això no es fixa en l’interior d’una persona, sinó que sols es fixa en el seu aspecte físic.

Pense que en Silveri ens mostra una manera de ser en la qual no es capaç de mantindre una relació estable amb una atra persona, ja que es fixa molt amb les dones, i per això pense que és una persona un poc inmadura a la qual li falten molts coneixements sobre la vida.

Personalment pense que aquesta  novel·la m’ha agradat molt, sobretot per la manera amb que Joan Olivares ens conta les escenes, ja que ho conta d’una manera tant quotidiana que almenys jo m’he pegat unes quantes carcallades.                      
                                                                                        Miguel Aparicio Malchirant              

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada