dilluns, 18 de febrer del 2013

Pell de pruna


He elegit aquets llibre perque ja que el seu autor es profesor del nostre institut, la gent deia que era molt interesant i ja que el tenia a casa doncs he decidit llegir-me'l.
Aquest llibre tracta de la vida sexual d'un professor, Silveri. El qual manté relacions amb algunes professores del institut on treballa, una de elles la professora de religio, amb la qual acaba anant a viure amb ella. Tambe té relacions amb una alumna de 4 s'ESO a la qual ell mateixa li dona classe. I així amb moltes noies més. Tota aquesta historia ocorre a Valencia.
No es un llibre complicat de llegir, es més si t'ho agafes enserio en una o dues vesprades te'l acabes. Esta escrit amb un vocabulari col·loquial i ple de vulgarismes.
Es un llibre que m'ha agradat perque es molt diferent als altres llibres que ja havia llegit abans.

2 comentaris:

  1. Sempre he sentit el nom d'aquest llibre, perquè quan vaig tindre a Joan en 3er de la ESO, tots li deien: "Va Joan! Contan's històries eròtiques que tu saps molt". Jo no entenia perquè ho deien i ara que se que ell ha escrit esta novel·la eròtica, ja ho entenc tot. La veritat que deu ser un llibre molt i nteressant. Algun dia me'l llegiré.

    ResponElimina
  2. He agafat aquest post perquè pel que he llegit la temàtica del llibre és interessant ja que és un tema que avui en dia es troba molt present entre els joves. Crec que serà un dels pròxims llibres en llegir-me ja que pel que fa al llenguatge no crec que siga molt difícil d'entendre i ja em vaig llegir un llibre de Joan Olivares i em va agradar com el va escriure aleshores crec que aquest també me’l llegiré.

    ResponElimina