dimecres, 27 de febrer del 2013

Mirall trencat (2a part)

Després de llegir-me la primera part , em vaig quedar amb ganes de saber com continuava aquella història. 

La veritat és que a mi m'agrada llegir, i quan un llibre m'agrada no puc deixar de llegir fins que arribe al final i em quede amb ganes de més, i aquest llibre no m'ha causat aquesta intriga. Jo pense que es perquè va introduint molts personatges i històries diferents, que de vegades costa de relacionar-los.

 Amb això no vull dir que no recomane llegir-lo , al contrari, és un llibre molt ben escrit, ja que Mercè Rodoreda és una molt bona escriptora, i gràcies a les descripcions tant detallades que fa,  pots adintrarte en el què esta passant i formar part de la història. Però per a mi, dels dos llibres que m'he llegit d'ella m'ha agradat més 'La plaça del diamant' ja que tot gira al voltant d'una única protagonista , Colometa. I en 'Mirall trencat', apart de Teresa Goday que comença siguent la protagonista, també adquireixen aquest paper de protagonista la seua filla i neta. Ja que és un relat que conta la història de tres generacions de la família Valldaura. 

També pense, que aquest llibre serveix per a reflexionar sobre la vida, ja que la història s'acaba ahí mateix, no dona pas a imaginar-te com pot continuar-la, a diferència de 'La plaça del diamant'.


En conclusió, que és un llibre interessant però per al meu gust un poc farragós.

2 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Estic d'acord amb el que has sintetitzat de l'obra. Hi ha, d'entre els fets que has comentat, un possible factor, a més dels que he nomenat al meu post, que crec que ha contribuït a eixa "pèrdua de fil" que ens ha ocorregut a tots dos. I és la introducció massiva de personatjes, que de vegades pot arribar a causar, inclus, petites confusions.
    PD: m'ha paregut graciosa la teua última adjectivació del llibre.

    ResponElimina