diumenge, 3 de febrer del 2013

Pell de Pruna

Jo m'he llegit "Pell de Pruna", ja que, tenia que escollir un llibre i perque no un eròtic? A banda, està escrit per un dels mestres del meu institut i que hem dona a mi classe de matimàtiques, Joan Olivares. Mai m'havia llegit un llibre d'aquest autor i la veritat, es que si que tenia una poqueta curiositat per saber com deuria d'escriu-re un mestre de matemàtiques! Esclar, i  com m'havien dit que era un llibre fàcil de llegir, entretingut (sobretot) i que llegint llegint les pàgines es consumien rapidament, vaig descidir llegir-me'l.

Estic d'acord amb tots els sugeriments que hem van fer del llibre; es fàcil de llegir ja que l'autor, utilitza una parla comú, del dia a dia, per tant, es més fàcil de comprendre, però no ens puguem olvidar de l'àmplia gama que ha utilitzat en vocabulari.
Ha sigut entretingut, potser serà pel tema, el sexe, el qual no s'abandona en cap moment, ja que Silveri el protagonista, te una vida sexual molt activa, si hi haguera una mitjana, ell estaria per damunt.
L'autor ens conta l'evolucióde la vida de Silveri parint d'un punt en el qual te una relació, la qual no sabria si definir-la estable o no, amb una xicona, però també fets del pasat que estan ellaçats en el seu present, son els anomenats "flashback" dels quals hem sentit parlar alguna vegada.

M'ha sorprés molt la capacitat de Joan, l'autor, per a imaginar tot el desemvolupament de l'història, i la manera en la que ho ha plasmat a paraules.
ha creat veritables situacions en l'obra, com la de Silveri amb la mestra de Religió a la fotocopiadora i la pillada de després, o com el flashback de la seua primera vegada, el que feien ell i el cosi, el que passa amb l'alumna pesada de quart de la ESO..

M'ha agradat molt aquesta hitòria ja que per a mí, no tractava un tema comú.
Ha sigut molt interessant ananr descubrint coses des de la visió de Silveri.
Recomanaría aquest llibre a tots els meus companys de classe, que volen llevar-se feina del damunt, i aqest llibre es llig ràpid i també perque els agradara la temàtica i la apasionada vida d'aquest mestre.

2 comentaris:

  1. M’ha agradat la manera en que has intentat parlar sobre el llibre ja que personalment pense que resumir un llibre eròtic es difícil, perquè tot avarca en un mateix argument, el sexe. A pesar d’això he de dir que he tirat en falta un poc la descripció del llibre, ja que has opinat molt sobre el llibre però quasi no ens parles sobre el seu argument, però com be he dit abans no es fàcil descriure un llibre eròtic.

    ResponElimina
  2. Pel que dius, "Pell de pruna" sembla ser un llibre prou interessant. Sí, potser és per la temàtica, que pense que a qualsevol jove de les nostres edats resulta interessant i entretinguda. Potser siga la meua propera lectura per això faig aquest comentari al teu post. Com una vegada va dir Pep, els bons llibres eròtics són aquells que es lligen amb una mà.
    PD: Revisa les faltes d'ortografía.
    Salut!

    ResponElimina