diumenge, 3 de febrer del 2013

Pell de Pruna


PELL DE PRUNA

M’he llegit Pell de Pruna, de Joan Olivares, la veritat, sentia curiositat de saber com escrivia, he de dir que no m’ha defraudat, tot al contrari, m’ha agradat la seua forma d’escriure, ja que ha sabut fer una llibre fàcil i interessant a l’hora.

Bé, ara aprofundint un poc en la temàtica del llibre caldria dir que sé que es tracta d’un llibre eròtic però m’ha paregut que l’autor ha fet un ús excessiu del acte sexual deixant a banda altres aspectes importants de la vida. Aparentment Silveri no sap voler a ningú, sols pensa en si mateix i en els seus interessos, en aquest cas sexuals, sense pensar en cap moment si pot fer-li mal a alguna altra persona. Des del meu punt de vista, Silveri es un ser menyspreable, clar, no tan diferent a la resta, el típic tòpic de xic que veu a les xiques com el seu objecte, la seua joguina, que no sap valorar l’interior de les persones sols sap mirar les persones exteriorment, és una persona que necessita madurar, créixer com a persona.

Després de llegir aquest llibre m’he plantejat si estarà basat en fets reals, és a dir, si Joan haurà viscut alguna historia semblant a aquesta o si sols haurà sigut fruit dels seus pensaments.
M’agradaria recomanar el llibre als meus companys, ja que suposo que a la majoria els podria semblar interessant i a més es fàcil de llegir.

2 comentaris:

  1. Es veritat que la novel.la es centra bastant en el acte sexual, com que és una de tipues eròtic no ho veig fora de lloc. M'alegre que em recomanares aquest llibre, el meu post tracatara sobre " PREMI DE LITERATURA ERÒTICA LA VALL D'ALBAIDA". Per altra banda, Silveri al final si que acaba sentint algo per Malena.

    ResponElimina
  2. Com bé ha comentat Victor, un llibre de tema eròtic sol basar-se amb l'acte sexual; per tant, per molt exessiu que siga l'ús , sempre será el correcte als llibres d'aquest tema.
    Veig que t'agradat i m'alegra , al mateix temps que m'anima a llegirme'l.
    Finalment dir-te que el dubte que tens sobre si está basat amb fets reals, pots resoldre'l pregunta-li-ho a Joan a classe; Ja que per a tots aquells que volem llegir-lo ens animará més, tant si és real, com si és fruit del seu pensament.

    ResponElimina