diumenge, 28 d’abril del 2013

Dies de verema - Joan Olivares

Aquesta novel•la, l’autor de la qual el meu professor de matemàtiques Joan Olivares, és una novel•la eròtica que parla del joc sexual que dos amics poden arribar a pensar. Tot comença els dies de verema, quan dos matrimonis van a pasar aquests dies a la caseta de Missena i Manel.
Manel durant estos dies observa a la dona del seu amic, imaginant-se com seria una nit amb ella. Un dia, apunt de caure la nit, els dos homes realialitzen la seua xarradeta sobre les dones. Durant eixa conversació, Manel li proposa un joc al seu amic. Un joc el qual al seu amic no li feia molta gracia.Consisteia en intercanviar-se les dones una nit però l’amic no estava molt decidit, no li feia molta gracia aixó de que l’amic es gitara en la seua dona, però va pesar més la morvositat de gitar-se en la dona de l’amic.
Per a posar les dones a tó, decidir anar a ca el tio Sento, un vell home del poble el qual sap moltes historietes eròtiques.
Eixa mateixa nit, organitzaren un sopar. Tragueren la botella de vi i començaren a contar l’historieta, les dones intercanviaven mirades, fins que arriba el moment que les dones no aguanten més i decideixen anar a dormir. El plà de Manel i l’amic havia fallat però tenien un plan B. Aquell somni podia continuar a la mitja nit quan elles estigueren dormint.

És un llibre que s’ha parlat molt, ja que eixe joc sexual atrau molt a la gent. Per aixó, vaig decidir llegir aquest llibre. Un oncle meu també m’havia parlat de les novel•les de Joan, i aquesta era la meua oportunitat, i la veritat es que m’agradat molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada