diumenge, 28 d’abril del 2013

Tòquio blues- Haruki Marukami


Quan vaig començar aquest llibre sols em dedicava a mirar cuantes pàgines em quedaven, ja que és molt llarg, pero al final he acabat enganxadíssima. Recomane aquest llibre a tots els meus companys, és la meua lectura favorita d’aquest curs.

Bé, aprofundint un poc en el que és la trama del llibre, m’agradaria centrar-me en el carácter del protagonista, Tom Watanabe, es admirable com supera les morts de tants èssers volguts per a ell, primer el seu millor amic Kizuki i ja per a acabar-ho d’arematar la mort de la Naoko, a qui ell estimava tant. Malgrat que estan present en cadascun dels seus dies, ell trau forces d’on ja no li’n queden per no perdre les ganes de viure.  Però m’ha dixat un poc decebuda com actua al final amb la Reiko, em pareix una falta de respecte cap a Midori i sobretot cap a Naoko.

En quan a la forma d’escriure de l’escriptor, he de dir que m’agrada com escriu, té una forma d’escriure que fa que les pàgines es pasen ràpidament. Això si, em sembla molt poc original que hi haja cuatre morts i totes siguen per suicïdi, crec que Murakami s’hagués hagut de treballar un poc més les morts per tal que no fossin totes iguals.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada