diumenge, 28 d’abril del 2013

L'ambició d'Aleix - Enric Valor


L’ambició d’Aleix conta l’història d’un jove nascut a Callosa d’en Sarriá, aquest xiquet pedrà a son pare, el que farà que la seva mare confíe la administració a Macià. Macià te una esposa Pauleta, Aleix poc a poc anira enamoranse de Pauleta, però estudiant a València coñeéis a Lluïsa.
Aleix que vol a les 2, quan està al poble estima a Pauleta pero quan torna a Valencia continua la relació amb Lluïsa, però a la fí s’hi adona que realment vol a Pauleta i s’en anira amb ella per viure lluny…

El llibre no ha estat gens mal, al principi m’ha costat d’arrancar, però com se’m tirava el temps damunt no he tingut mes remei, quan comenta el tema de Pauleta es pot dir que ma començat a agradar, l’historia d’un Jove que s’acaba enamorant d’una dona mes major no es molt usual, i el portar 2 relacions ho fa mes interesant.

Enric valor fa bones descripcions, sobretot de les muntanyes, on transcurre gran part de l’història, no m’ha costat de llegir aquest llibre i li’l recomane a tot el que no sapia quin llibre llegir.


1 comentari:

  1. he comentat aquest post perquè una vegada vaig llegir les rondalles d'Enric Valor i les vaig trobar força entretingudes i sobretot per a reflexionar, utilitzava moltes metàfores. per això que m'agradaria llegir-me aquest llibre per a aquest trimestre. si josep diu que hi fa bones descripcions ho comrpovaré de primera mà.

    ResponElimina