diumenge, 28 d’abril del 2013

HOMES - Isabel-Clara Simó


Homes es tracta d'un llibre de l'autora Isabel-Clara Simó d'Alcoi. Aquest llibre format per

vint-i-dos protagonistes masculins que través d'històries breus i incisives com l'història

del retrobament de dos antics amics que fingeixen ser feliços amb les seues dones, la

redacció d’un xiquet que delata els maltractaments del seu pare envers la família, el desig

d’un professor per una alumne, una parella d’homes que ha d’explicar als pares d’un d’ells

la seua relació, les emocions al recordar la seua infància, com un home s'ha penedit del

que va fer i vol tornar amb la seua amada, un d'ells també descriu la desgràcia de ser

home... Aquest llibre ens mostra com els homes poden ser triomfadors, però també derrotats;

arrogants, però també dominants.  

Vos recomane aquest llibre (sobretot a les xiques) perquè de veritat, en alguns aspectes,

m'ha fet veure als homes des d'un altre punt de vista. És entretingut i no es fa gens pesat.

4 comentaris:

  1. Ja m'han parlat d'aquest llibre abans i la veritat, és que m'han parlat molt bé; pel que sembla ha de ser un bon llibre, ja que tú també recomanes llegir-lo.
    Ha de ser interessant saber sobre els sentiments d'un home davant moltes situacions.
    M'has deixat intrigada en el que has comentat: " En alguns aspectes, m'ha fet veure als homens des d'un altre punt de vista". Tal vegada, siga el próxim a llergir-me.
    Revisa els espais a l'hora d'escriure.

    ResponElimina
  2. Feia temps que havia sentit parlar-ne d’aquest llibre i segons me contaven algunes de les tantes histories he decidit llegir-m’ho per veure si es tant interessant com m’han dit, i a veure si entenen un poc més els homes jeje ;)

    ResponElimina
  3. Al llegir aquest "resum" del llibre, m'han entrat ganes de llegir-me'l, tinc ganes de entendre d'una vegada als homes en si!! -parle en molts i un d'ells es el meu millor amic,i no se com reaccionar quan no entenc del que em parla per que son "coses d'homes"!!

    ResponElimina
  4. Aquest llibre em pareix curiós i m'ha agradaria llegir-me'l.
    M'has comentat molt sobre aquest llibre i el argument ha fet que aquest llibre em parega més interessant. Es un nou punt de vista sobre els homes i pot ser puga ser útil en la vida real. Supose també que amagara secrets sobre ells, la qual cosa fara que els pugam entendre'ls millor.

    ResponElimina