diumenge, 28 d’abril del 2013

L'Aurora - Nuria Tió


Aquesta vegada, he decidit llegir-me un llibre diferent als que m’havia llegit abans. ‘L’Aurora’ és un llibre de literatura eròtica, escrit per Núria Tió. Em va costar decidir-me per quin llibre elegir , però vaig llegir l’argument i em va parèixer interessant. La veritat es que no m’ha decepcionat. Aquest llibre té un argument el qual no sols et conta una història que va desenvolupant-se a la mateixa hora que vas avançant en la lectura, sinó que entre cada capítol, introdueix un altre que fins que no arribes al final no saps de qui esta parlant. I això és el que et dona ganes de seguir llegint.

Núria Tió, ha utilitzat als déus mitològics per a donar-li vida als personatges de la seva història , sobretot ha destacat la seua conducta sexual,  els quals reben el nom de : Afrodita, Ares, Aurora (la protagonista) , Babis, Diana, Dionís, Hèlios i Hipòlita.

La història gira al voltant d’una xiqueta, Aurora, la qual va cresquent físicament i mentalment al llarg del relat gràcies a la seva família . Comença siguent una xiqueta que poc a poc el seu cos va canviant per ser una dona ; i els seus avis i germà l’ajuden a entrar al món adult que ella desconeixia.

A mi aquesta història m’ha fet pensar en com d’innocents som de petits i que al llarg de la nostra vida ens ensenyem moltíssimes coses de les que no sabíem ni una xicoteta part; i que no sempre ens pot anar tot perfecte, dels errors s’aprén . Sols tens que ser tu mateixa, i no amagarte per por al que puguen pensar els demés.

1 comentari:

  1. He decidit comentar en aquest llibre ja que Núria Tió es una nova autora en aquest blog i al llegir el post de Raquel m'ha paregut un llibre que pot ser molt interesant. He buscat més llibres d'aquesta autora però només m'ixia aquest, supose que serà l'únic que ha escrit de moment. També he vist que és llicenciada en psicologia i sexologia, supose que per això l'únic llibre que ha escrit és eròtic. M'ha cridat l'atenció la frase que ha posat Raquel "com d'innocents som de petits i que al llarg de la nostra vida ens ensenyem moltíssimes coses de les que no sabíem ni una xicoteta part", molts de nosaltres ja ens pensem que som 'grans' o almenys que som independents per a moltes coses, però estic segura que quan tinguem 20 anys encara no haurem descobert ni una quarta part de tot el que ens espera.

    ResponElimina